zaterdag 3 augustus 2013

Dag 20 Pismo Beach - Ventura


Hotel: Crowne Plaza Ventura
Highlights: Paardrijden en kermis
Hoogste temperatuur: 20 graden

Vandaag iets rustiger aan gedaan. We hadden van tevoren niets gepland voor deze dag en we besloten in de ochtend om te gaan paardrijden. We wilden dit eigenlijk op het strand doen, maar bij Pismo Beach zat alles al vol voor vandaag. Na het ontbijt van een Mexicaanse supermarkt, besloten we richting Santa Barbara te rijden, waar we sowieso al wilden stoppen. Onderweg Captain Jack's Tours gebeld en daar was nog wel plek om 2 uur.

Daarvoor even naar het shoreline park van Santa Barbara geweest en over het strand gewandeld. Vervolgens op naar de stallen, die op ca. een half uur van Santa Barbara lagen. Met twee andere koppels en twee begeleiders reden we een rit door het bos en over de heuvels. Ik op Kermit en Michael op 'weet ik niet meer' :D Mijn paard had er weinig zin in, dus ik was de langzaamste van de groep. Niet eens in een drafje geweest, boehoe. Al met al een leuke middag. Morgen vast mega spierpijn..









Dan zetten we koers naar Ventura, waar ons hotel ligt. Het is even zoeken hoe we er komen, want het hotel ligt aan het strand en daar is een groot stuk afgezet i.v.m. de Ventura county fair, oftewel de kermis. De politie leidt ons in de juiste richting en dan zijn we er zo. We eten bij het restaurant achter het hotel (Aloha Steakhouse).

Daarna op naar de kermis (dat wilde ik altijd al een keer, een Amerikaanse kermis). Het is er behoorlijk druk en er staan tig eet- en drinktentjes. Natuurlijk ook de nodige attracties, knuffelkramen, een tent met prijswinnend vee etc. Michael eet een megasoftijsje, ik ga op de foto met een slang en dan is het wel weer mooi geweest. 's Avonds kijken we nog even naar het vuurwerk van de kermis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten